BAKAN ERSOY'DAN TURİZM HAFTASI KUTLAMASI

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy Turizm Haftası nedeniyle bir mesaj yayınladı. Bakan Ersoy'un mesajı şöyle:

BAKAN ERSOY'DAN TURİZM HAFTASI KUTLAMASI

"Muhteşem güzelliklere ev sahipliği yapan topraklarımızın zengin turistik değerlerini dünyaya tanıtan turizm sektörümüz, ülkemizin kalkınmasına, ekonomisine ve kültürel zenginliğine katkı sağlamaya devam ediyor.Gurur tablomuzda emeği olan herkesin Turizm Haftası'nı’nı kutluyorum."