BAKAN ERSOY'DAN TURİZM HAFTASI KUTLAMASI
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy Turizm Haftası nedeniyle bir mesaj yayınladı. Bakan Ersoy'un mesajı şöyle:
"Muhteşem güzelliklere ev sahipliği yapan topraklarımızın zengin turistik değerlerini dünyaya tanıtan turizm sektörümüz, ülkemizin kalkınmasına, ekonomisine ve kültürel zenginliğine katkı sağlamaya devam ediyor.Gurur tablomuzda emeği olan herkesin Turizm Haftası'nı’nı kutluyorum."







