BAKAN ERSOY SEKTÖR TEMSİLCİLERİ İLE BİR ARAYA GELDİ: MASADA KONAKLAMA VERGİSİ VARDI!
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün çatı örgütleri ve önde gelen sivil toplum kuruluşlarının temsilcileriyle kritik bir istişare toplantısında bir araya geldi. Sektörün en güçlü paydaşlarının katılımıyla gerçekleşen zirvede, turizm dünyasının güncel sorunları ve geleceğe yönelik stratejik adımlar masaya yatırıldı.
Toplantının ana gündem maddesini, başta konaklama vergisinin uygulama esaslarına ilişkin sektör temsilcilerinin talep, öneri ve beklentileri oluşturdu. Bunun yanı sıra, Türkiye turizminin uluslararası arenadaki rekabet gücünün artırılmasına yönelik yürütülen çalışmalar ve küresel pazardaki güncel gelişmeler kapsamlı şekilde değerlendirildi.
Bakanlık ve sektör temsilcilerini buluşturan toplantıya katılım oldukça yoğundu. Sektörün geleceğine yön verecek kararların ele alındığı toplantıda şu isimler yer aldı:
Bakanlık Kanadı: Kültür ve Turizm Bakan Yardımcısı Nadir Alpaslan ile Yatırım ve İşletmeler Genel Müdürü Neşe Çıldık.
Sektör Temsilcileri: Türkiye Otelciler Birliği (TÜROB) Başkanı Müberra Eresin, Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) Başkanı Dr. Erkan Yağcı, Akdeniz Turistik Otelciler ve İşletmeciler Birliği (AKTOB) Başkanı Kaan Kaşif Kavaloğlu.
Yönetim ve Birlik Temsilcileri: Belek Turizm Yatırımcıları Birliği (BETUYAP) Başkanı Ali Özdoğan, TÜROB ve TTYD Başkan Yardımcısı Hediye Güral Gür, TÜROB Başkan Yardımcısı Taner Yallagöz, TÜROB Genel Sekreteri İsmail Taşdemir ve TTYD Genel Sekreteri Dr. Öykü Korkmaz.







