KUZEY EGE TURİZM DESTİNASYONU HAYATA GEÇİYOR
6 turizm merkezini kapsayan turizm destinasyonu için İzmir ve Balıkesirin ilgili odalarının güç birliği yaptığını söyleyen Bergama Ticaret Odası Başkanı Fikret Ürper, bölgeyi birleştirerek bir turizm tur destinasyonu olarak uluslararası tanıtımını yapacaklarını söyledi. Sercan Özipekçi'nin haberine göre, projenin ilk tohumlarını belediyeler ve kaymakamlıkların attığını ancak sonra bürokrasi nedeniyle ağır kaldıkları için Ticaret Odaları olarak bu projeyi sırtlandıklarını söyleyen Ürper, "Bölgedeki her ilçemiz ayrı bir değer. Bu değerleri bir araya getirip Kuzey Ege'de bir turizm destinasyonu yaratmayı amaçlıyoruz" dedi.
Bölge turizmi ve ekonomisine büyük katkı
Konuyla ilgili ön çalışmaların sürdüğünü ve teknik konuların halledilmeye çalışıldığını söyleyen Ürper, Bu projenin bölgenin turizmine ve ekonomisine çok faydası olacak. İki ilden bir birlik kurulması gerekiyordu ve merkez teşkilatının oluşturulması aşaması geçildi. Bu birliği sağlam kurduktan sonra bölgelerdeki mevcut turizmi daha komplike hale getirerek daha üst seviyeye çıkarmak istiyoruz diye konuştu.
Edremitten, İzmire tur paketi
Kuzey Ege'nin incileri Foça, Bergama, Dikili, Ayvalık, Burhaniye ve Edremit ilçelerini kapsayan turizm destinasyonu ile bölgesel bir tur programının düşünüldüğünü söyleyen ancak daha tur operatörlerini ile görüşülmediğini dile getiren Ürper, Tarih, deniz, kültür ve yayla turizmi faaliyetlerini tek elden işler hale getirmek ayrıca turizm yatırımlarını bölgeye çekip bu ilçenin zenginliklerini yerel ve ulusal düzeyde tanıtmayı hedefliyoruz. İlk etapta, bir haftalık turizm paketi ile Edremit havaalanınından başlayan bir tur sonucunda turistleri İzmir'den ülkelerine göndereceğiz dedi.
Dünya mirasından Tır geçiyor
İzmir yolunun tır trafiğinin her zaman dile getirdiklerini belirten Ürper, Özellikle Kozak Yaylasındaki granitin taşınması ve diğer tır trafiğinin köylerden bozuk yollardan ve dünya mirasının içinden geçmesi turizme zarar verecek. Karayollarından turizme destek olmak amacıyla Bergamayı bypass eden bir proje yapmasını talep ediyoruz ifadelerini kullandı.
Bölge turizmi ve ekonomisine büyük katkı
Konuyla ilgili ön çalışmaların sürdüğünü ve teknik konuların halledilmeye çalışıldığını söyleyen Ürper, Bu projenin bölgenin turizmine ve ekonomisine çok faydası olacak. İki ilden bir birlik kurulması gerekiyordu ve merkez teşkilatının oluşturulması aşaması geçildi. Bu birliği sağlam kurduktan sonra bölgelerdeki mevcut turizmi daha komplike hale getirerek daha üst seviyeye çıkarmak istiyoruz diye konuştu.
Edremitten, İzmire tur paketi
Kuzey Ege'nin incileri Foça, Bergama, Dikili, Ayvalık, Burhaniye ve Edremit ilçelerini kapsayan turizm destinasyonu ile bölgesel bir tur programının düşünüldüğünü söyleyen ancak daha tur operatörlerini ile görüşülmediğini dile getiren Ürper, Tarih, deniz, kültür ve yayla turizmi faaliyetlerini tek elden işler hale getirmek ayrıca turizm yatırımlarını bölgeye çekip bu ilçenin zenginliklerini yerel ve ulusal düzeyde tanıtmayı hedefliyoruz. İlk etapta, bir haftalık turizm paketi ile Edremit havaalanınından başlayan bir tur sonucunda turistleri İzmir'den ülkelerine göndereceğiz dedi.
Dünya mirasından Tır geçiyor
İzmir yolunun tır trafiğinin her zaman dile getirdiklerini belirten Ürper, Özellikle Kozak Yaylasındaki granitin taşınması ve diğer tır trafiğinin köylerden bozuk yollardan ve dünya mirasının içinden geçmesi turizme zarar verecek. Karayollarından turizme destek olmak amacıyla Bergamayı bypass eden bir proje yapmasını talep ediyoruz ifadelerini kullandı.







