KEMER BELEDİYESİ EKİPLERİ YOL BOYUNCA TEMİZLİK YAPTILAR.
Havaların sıcak olması ve yangın riskinin çok olması sebebiyle, cam şişe ve kırıklarının tek tek toplandığını ifade eden Kemer Belediye Başkanı Hasan Şeker, “ Her zaman olduğu gibi yine bu yolda ekiplerimiz temizlik yaptılar. Yine poşetlerce çöp topladık. Son günlerde Antalya’da meydana gelen orman yangınları sonrası bir tedbir olması açısından ekiplerimiz yol kenarlarında bulunan cam şişleri ve kırıklarını tek tek topladılar. Tekrar ciğerlerimizin yanmaması ve küçücük bir cam parçasının bile yangına sebep olabileceğini unutmamak gerekiyor. Ayrıca bumun yanında hiç ummadığınız bir yığın çöpü de topluyoruz. Defalarca uyarıyoruz. Ne yazık ki, bazı kendini bilmezler çöplerini arabalarından fırlatarak atıyorlar ve çevrenin de bu hale gelmesini sağlıyorlar. Onlar atmaya devam edecekler belki ama bizde temizlemeye bıkmadan usanmadan devam edeceğiz.” dedi.







