İSTANBUL COLLECTİON SAHİBİ YILMAZ HAMURCU,'' KEMER HER GEÇEN GÜN TURİZMDE KAN KAYBEDİYOR.''


Kemer'de turistler sadece vitrinleri izliyor.



Sadece bakıyorlar alışveriş yapmıyorlar.



Hamurcu, " Geçtiğimiz yıla göre ürünlerimizi % 50 indirmemize rağmen yinede alışveriş yapacak turisti mumla arar olduk."

Geçen yıla göre çok düşük bir sezon geçirdiklerini belirten Hamurcu, “ Maalesef bu yıl da beklentilerimizden çok uzak bir sezon geçiriyoruz. Her yıl olduğu gibi tüm heyecanımızı yeni sezona hazırlanarak ve apayrı bir heyecanla başlıyoruz. Ancak her geçen yıl geçmiş yılı arıyoruz. Kemer her geçen gün turizmde kan kaybediyor. Turist sayısının arttığını görüyor ancak dükkanların hep boş olduğunu da söylemek istiyorum. Ne acıdır ki, binlerce avrolar harcayarak başladığımız sezonda 500 avro ile günü kapattığımız oluyor. Bu arada Kemer’de Almanları ve alış veriş yapan zengin misafirlerimizi arar olduk. Rusların yoğun olduğu müşteri portföyümüze bu sene Irak’lı, Makedonyalı gibi yeni turistler de eklendi. Bu arada geçtiğimiz yıla göre ürünlerimizi % 50 indirmemize rağmen yinede alışveriş yapacak turisti mumla arar olduk. ” Dedi.
Hamurcu, bu konuda Kemer’in turizm konusunda acil bir eylem planına ihtiyacı olduğunu da vurguladı.