ATAV'IN 'ANTALYA'NIN ENDEMİK BİTKİLER' KONULU FOTOĞRAF SERGİSİ EXPO'DA
Daha önce Antalya Havalimanı Dış Hatlar Terminalinde açılan sergi büyük beğeni toplamıştı. ATAV Başkanı Nizamettin Şen, EXPO 2016 Antalya Organizasyonunun temasının çiçek ve çocuk olduğunu belirterek, sergiyle, Antalyanın bitki zenginliğini tanıtmayı hem de EXPOya destek olmayı amaçladıklarını söyledi.
Türkiye ve özellikle Antalyanın Endemik Bitkiler açısından dünyada çok büyük öneme sahip olduğunu vurgulayan Nizamettin Şen, Antalya, endemik bitkiler bakımından sadece Türkiyenin değil, dünyanın en zengin kenti. Antalya'nın endemik bitki sayısı 840. Isparta ve Burdurla birlikte bu sayı 1588e çıkıyor. Türkiye genelindeki endemik varlığının sayısının yarısına bölgemiz sahip. Antalyanın bitki çeşitliliği, Avrupa ülkelerinin bir çoğunun endemik sayısının çok üstünde. Ve biz bu zenginliğimizin farkında değiliz dedi.
Endemik Bitkilerin, tüm doğal zenginliklerde olduğu gibi bir bölgenin tanıtımı konusunda etkin rol oynadığını belirten Şen şöyle konuştu;
Endemik bitkiler bir bölgenin ve ülkenin tanıtımı için büyük öneme sahip. Çünkü endemik bitkiler ülkenin geçmişten günümüze isimlerini kendilerine ad olarak da alırlar. EXPO 2016 Antalya sayesinde bu zenginliğimizi dünyaya tanıtmayı amaçlıyoruz.
Expo 2016 Antalya Ajansı Genel Sekreteri Selami Gülay da yaptığı açıklamada, ATAV tarafından açılacak Antalyanın Endemik Bitki Zenginlikleri resim sergisini herkesin mutlaka görmesi gerektiğini söyledi. EXPO 2016 Antalyanın ülkemizin endemik bitki zenginliğinin dünyaya tanıtılması bakımından çok önemli olduğunu belirten Gülay, Bu sergi, EXPO 2016 Antalya Ajansı Fuaye Salonunda açtığımız dördüncü sergi olacak. Bu bölgede yetişen bitki zenginliklerimizi yansıtacak fotoğraf sergisine tüm vatandaşlarımızı bekliyoruz dedi.
Aspendos Bulvarı üzerindeki EXPO 2016 Antalya Ajansı Fuayesinde 01 Kasım saat 14.00te açılacak sergi 15 Kasım tarihine kadar gezilebilir.
Türkiye ve özellikle Antalyanın Endemik Bitkiler açısından dünyada çok büyük öneme sahip olduğunu vurgulayan Nizamettin Şen, Antalya, endemik bitkiler bakımından sadece Türkiyenin değil, dünyanın en zengin kenti. Antalya'nın endemik bitki sayısı 840. Isparta ve Burdurla birlikte bu sayı 1588e çıkıyor. Türkiye genelindeki endemik varlığının sayısının yarısına bölgemiz sahip. Antalyanın bitki çeşitliliği, Avrupa ülkelerinin bir çoğunun endemik sayısının çok üstünde. Ve biz bu zenginliğimizin farkında değiliz dedi.
Endemik Bitkilerin, tüm doğal zenginliklerde olduğu gibi bir bölgenin tanıtımı konusunda etkin rol oynadığını belirten Şen şöyle konuştu;
Endemik bitkiler bir bölgenin ve ülkenin tanıtımı için büyük öneme sahip. Çünkü endemik bitkiler ülkenin geçmişten günümüze isimlerini kendilerine ad olarak da alırlar. EXPO 2016 Antalya sayesinde bu zenginliğimizi dünyaya tanıtmayı amaçlıyoruz.
Expo 2016 Antalya Ajansı Genel Sekreteri Selami Gülay da yaptığı açıklamada, ATAV tarafından açılacak Antalyanın Endemik Bitki Zenginlikleri resim sergisini herkesin mutlaka görmesi gerektiğini söyledi. EXPO 2016 Antalyanın ülkemizin endemik bitki zenginliğinin dünyaya tanıtılması bakımından çok önemli olduğunu belirten Gülay, Bu sergi, EXPO 2016 Antalya Ajansı Fuaye Salonunda açtığımız dördüncü sergi olacak. Bu bölgede yetişen bitki zenginliklerimizi yansıtacak fotoğraf sergisine tüm vatandaşlarımızı bekliyoruz dedi.
Aspendos Bulvarı üzerindeki EXPO 2016 Antalya Ajansı Fuayesinde 01 Kasım saat 14.00te açılacak sergi 15 Kasım tarihine kadar gezilebilir.







