ANTALYA HOTEL'İN GURUR GÜNÜ

ANTALYA HOTEL'İN GURUR GÜNÜ
Birinciliği alan ekip ile büyük bir mutluluk ve gurur yaşadıklarını belirten Antalya Otel Genel Müdürü Adnan Güller “ 8. Uluslararası altın kep güzel sanatlar yarışmasında, Antalya Hotel Resort&SPA  Mutfak Ekibimiz  birinci odu. Çikolata ve şekerden oluşan “Hiçlikten Varlığa” temasını işleyerek güzel bir eser ortaya çıkaran ekibimiz,  kupa ve altın madalyayı otelimize kazandırdılar. Hizmet kalitesi ile misafir memnuniyetini önemseyen vizyonumuz ile çalışma arkadaşlarımızın başarıları bizleri onurlandırırken, sektördeki adımızı kalıcı kılmaya ve başarıların devamı için özveri ile çalışmaya  devam ediyoruz. Başarıları ile bizleri gururlandıran başta Mutfak Şefi  Aziz Yanardağ ile  ekibi  Uğur Eerkan ,Ramazan Altınsoy  ve Serdar Kurt ‘u tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum” dedi.



Antalya Hotel Resort&Spa , muhteşem konumu,konforu,kusursuz hizmet anlayışı ve misafirlerde yarattığı güven duygusu ile farklılığını her zaman ortaya koyuyor. Konaklama dışında sağlıkla rahatlamanın ve yenilenmenin merkezi  SPA,toplantı,konferans ve düğün gibi her türlü organizasyonların adresi olan Antalya Otel,  değerli çalışanlarının aldığı bu başarılı sonuçlar ile de adından söz ettirmeye devam ediyor.