1959 YILI HARP OKULU MEZUNLARI ULUSOY TATİL KÖYÜNDE BİR ARAYA GELDİ
1959 yılında Harp Okulundan mezun olan emekli albaylar ve paşalar her yıl düzeldikleri bir araya gelme geleneklerini bu yıl Antalyada gerçekleştirdiler.

Antalya Kemer Göynükte yer alan Ulusoy Tatil Köyünde bir araya gelen 1959 yılı mezunları emekli albay ve paşalar dört gün boyunca hem tatil yaptılar hem de eskileri yad ettiler. Her yıl bir araya gelen emekli albaylar ve paşalar eşleri ile birlikte geleneksel hale getirdikleri toplu fotoğraf çektirdiler. Aynı dönem mezun olan arkadaşları ile bir araya gelen Türk Silahlı Kuvvetleri'nin 24. Genelkurmay Başkanı Hilmi Özkök de karede yer alan isimlerdendi.

Konu ile ilgili görüşlerini aldığımız Emekli Muhabere Albay Ümit Güner yaptığı açıklamasında 1959 Harp Okulu mezunları olarak biz belirli yıllarda, belirli tesislerde kutlama törenleri yapıyoruz. Bu sene Harbiyeden mezuniyetimizin 57.seneyi devriyemiz. Bu yıl toplanma merkezimiz olarak bu tesisi seçtik. Dört gün buradaydık. Mutlu bir birlikteliğimiz var. Burada olmaktan çok mutluyuz dedi.

Antalya Kemer Göynükte yer alan Ulusoy Tatil Köyünde bir araya gelen 1959 yılı mezunları emekli albay ve paşalar dört gün boyunca hem tatil yaptılar hem de eskileri yad ettiler. Her yıl bir araya gelen emekli albaylar ve paşalar eşleri ile birlikte geleneksel hale getirdikleri toplu fotoğraf çektirdiler. Aynı dönem mezun olan arkadaşları ile bir araya gelen Türk Silahlı Kuvvetleri'nin 24. Genelkurmay Başkanı Hilmi Özkök de karede yer alan isimlerdendi.

Konu ile ilgili görüşlerini aldığımız Emekli Muhabere Albay Ümit Güner yaptığı açıklamasında 1959 Harp Okulu mezunları olarak biz belirli yıllarda, belirli tesislerde kutlama törenleri yapıyoruz. Bu sene Harbiyeden mezuniyetimizin 57.seneyi devriyemiz. Bu yıl toplanma merkezimiz olarak bu tesisi seçtik. Dört gün buradaydık. Mutlu bir birlikteliğimiz var. Burada olmaktan çok mutluyuz dedi.







